دیجی مدار

آدرس ما
تهران محله یاخچی آباد، خیابان عباسی خیابان دوازده متری تاجیک
تلگرام
​Tel: @Mechanic_Free
پشتیبانی
سوالات متداول
 تنها راه ارتباط ما با مشتریان این سایت و شماره تماس های داخل آن میباشد

تعمیر کامپیوتر شخصی

امروزه یکی از محبوبترین و پرکاربردترین انواع کامپیوترها، کامپیوترهای pc هستند. زیرا هنگام اسمبل شدن انعطاف‌پذیری زیادی در انتخاب نوع قطعات دارند. همانطور که می‌دانید کیس‌ ( کامپیوتر خانگی ) از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل شده‌اند . در ادامه ایرادات رایجی که برای این دو بخش اتفاق می افتد و در دیجی مدار، تعمیر می شود را بخوانید:

بخش نرم‌افزار کیس:

چنانچه با ایراد در یک نرم‌افزار که قبلا بر روی کامپیوتر شما نصب بوده مواجه شدید، دو احتمال وجود دارد. نرم افزار خراب است و یا سیستم عامل مشکل دارد.

بر روی اکثر pcها سیستم عامل ویندوز نصب شده است در نتیجه نرم‌افزارها تحت ویندوز کار می‌کنند. برای مثال اگر فتوشاپ شما قبلاً کار می‌کرده و اکنون دچار مشکل شده ، یا ایراد از photoshop است که باید یکبار remove شده و دوباره نصب گردد و یا باید ویندوز از ابتدا نصب و پس از نصب درایور سخت‌افزارها، اقدام به نصب نرم‌افزارها نمود.

باید به این نکته توجه داشت که نصب ویندوز باعث پاک شدن تمامی اطلاعات موجود بر روی درایو C خواهد شد ( درایوی که سیستم عامل بر روی آن نصب می‌گردد ) و این درایو دسکتاپ را نیز شامل می‌شود. بنابراین باید ابتدا از اطلاعات نسخه‌ی بکاپ تهیه نمود و سپس اقدام به نصب ویندوز کرد.

 

 

 
 
بخش سخت‌افزار کیس:

 

 

اصلی‌ترین بخش‌های یک pc عبارتند از مادربرد، رم‌ها، cpu ، فن‌ها ، پاور ، هارد ، vga و … . بروز ایراد در یکی از قطعات فوق عدم کارکرد مناسب تمامی قطعات را در پی خواهد داشت.

راحت‌ترین و ایمن‌ترین روش بررسی ایراد کیس، تست کیس بوسیله قطعات سالم است. برای مثال ، رم کیس را درآورده و رمی با همان مشخصات که از سلامت آن اطمینان داریم جایگزین می‌کنیم. در واقع روش آزمون و خطا را به کار می‌گیریم.

در بخش تعمیر سخت‌افزار کامپیوتر خدمات شامل تعویض قطعات معیوب ( درصورتیکه قابل تعمیر نباشند ) ، تعمیر قطعات معیوب ، سرویس کلی ( شامل خاک‌گیری کامل، سرویس فن‌ها، تمدید خمیر و پدهای سیلیکون ) می‌باشد. در صورت درخواست ارتقاء سیستم کامپیوتر ، قطعات قابل ارتقاء با هماهنگی و اعلام برآورد هزینه ارتقاء خواهند یافت.

 

 

 

 

روند ارائه خدمات در بخش تعمیر کامپیوتر

  • مراجعه به دیجی مدارو پذیرش دستگاه موردنظر
  • کدگذاری توسط مسئول پذیرش و قرارگیری در نوبت بررسی
  • بررسی و ایرادیابی توسط کارشناس مربوطه و برآورد هزینه
  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تعمیر

در صورت تایید مشتری ادامه مراحل به شرح زیر است:

  • تعمیر و رفع ایراد کالا در صورت: 

 

  • موجود بودن قطعه سریع انجام می‌شود.
  • ناموجود بودن قطعه در انتظار قطعه خواهد ماند.

 

  • تماس با مشتری جهت تست و دریافت کالای تعمیر شده

مراحل تست دستگاه:

  • چنانچه دستگاه در دیجی‌ مدار و در حضور مشتری تست و سلامت آن تایید شود، به محض خروج از مجموعه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش